Meest gestelde vragen.
Wanneer ontvang ik mijn order ?
De levertijd is afhankelijk van uw locatie en lokale bezorgservice. Onder normale omstandigheden ontvangt u uw bestelling in Nederland & België binnen 1-2 werkdagen. Bestellingen verzonden naar de rest van Europa duren 2-5 werkdagen. Wereldwijde leveringen kunnen tot 2-7 werkdagen duren. (Houd er rekening mee dat tijdens uitverkoopperiodes en feestdagen het langer kan duren voordat uw bestelling aankomt.)
Waar kan ik mijn orderstatus bekijken ?
In de orderbevestiging ontvang je een link om de status van je bestelling te controleren.
Retour
We hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u na ontvangst
van uw artikel 14 dagen de tijd heeft om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel zich in
dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of
ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Om een retourzending te starten kunt u uw retour aanmelden
in het klantenportal
Hoe kan ik mijn order retourneren ?
Om een retourzending te starten kunt u uw retour aanmelden in het klantenportal
Zorg er wel voor dat jouw ordernummer vermeld staat op de retour of voeg jouw bestelbon erbij, anders weten wij niet van wie de retour afkomstig is! (Bewaar áltijd jouw retourbewijs, want mocht er onverhoopt iets misgaan bij de post en je kan niet aantonen dat je het daadwerkelijk retour hebt gestuurd, kunnen wij je helaas niet verder helpen.) Je kan meerdere orders samenvoegen in 1 retourzending, maar vermeld dan wel de ordernummers erbij.
Belangrijk om te weten !
De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en niet beschadigd te zijn.
Pas altijd de kleding wanneer een kindje niet aan het eten is of vieze
handen heeft.
Het is zonde als je daardoor je product(en) niet meer aan ons kunt
terugsturen.
Wij letten hier nauwkeurig op. Let er ook op dat je géén tags verwijderd van
kleding als je het uiteindelijk toch wilt retourneren.
Ondergoed en badkleding mogen niet retour. Verpak de items a.u.b.
netjes in. Plak bijv. geen retourlabels en/of andere verzendlabels op een
schoenendoos.
Verpak de items in een plastic (verzend)tas. Stuur de items netjes terug!
Sluit knoopjes, ritjes & vouw de mouwtjes/broekpijpjes weer terug. Vouw de
kleding netjes op. Indien de kleding in zakjes wordt geleverd, maak deze dan
netjes open en stop de kleding na het passen er ook weer zorgvuldig in.
Zorg er voor dat de zakjes via de sluiting worden geopend en dat ze niet
worden 'opengescheurd'. Wanneer jouw retour niet voldoet aan onze retour
voorwaarden, dan zullen we de retour (deels) weigeren of hierop een verrekening
toepassen voor kosten of schade. Stuur geen retouren terug die buiten de
bedenktijd zijn. Besteed dus a.u.b. aandacht aan tijdig en netjes retour
sturen, ook om jouw retour zo snel mogelijk afgehandeld te zien.
Kerstartikelen mogen tot 19 december retour gestuurd worden. Retouren die na deze datum worden teruggestuurd, worden niet meer geaccepteerd. Wij geven ook geen was garantie. Bijvoorbeeld: Rood met witte kerstkleding kan niet gewassen worden, ook al staat er in de waslabel van wel. Wat er in de waslabel staat geldt uiteraard voor de stof van de kleding. De waslabel geeft geenadvies over kleurencombinaties. Rood met wit gaat uiteraard in elkaar overlopen. Wij kunnen hier géén garantie op geven. Wil je dit toch wassen, dan is dat op eigen risico. Heb je een verkeerde maat besteld of bevalt iets niet? Je kan bij ons makkelijk & snel retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Contact
Heeft u vragen ? dan kunt u ons contacteren met de onderstaande formulier.